piątek, 14 kwietnia 2023

14/4 Piątek

 Witajcie :)

Wyzwania:

ScrapAndMe (do 30.04.) - Wyzwanie #103 Kwadrat
ITD Collection (do 25.04.) - Konkurs kwietniowy: Moje ulubione kwiaty
Lexi design (do 30.04.) - Wyzwanie kwietniowe: BINGO
Scrap8 (do 30.04.) - Konkurs kwietniowy: Powitanie wiosny

Paper Heaven (do 30.04.) - Kwiecień z gnieciuszkiem
Kartkowe ABC (do 24.04.) - R jak różowy
Klub Twórczych Mam (do 8.05.) - Wyzwanie kolorystyczne

Zielone Koty (do 30.04) - wyzwanie "W starym stylu"

Wyniki:

Klub Twórczych Mam - podsumowanie wyzwania cyklicznego "Kobiecość w innej formie niż kartka"

Tekturkowo - Wyzwanie #39 Dowolna praca z tekturką - wyniki
The Scrappy Sketches - Wyzwanie marcowe - wyniki
Klub Twórczych Mam - Zrobione z mamą - podsumowanie
Świat Pasji - Wyzwanie #57 Jajeczko w koszyczku - wyniki

Paper Card - Wyzwanie #32 Wielkanoc - wyniki
Passion Scrap - Wyzwanie marcowe: Zielono mi - wyniki
Blonscrap Team - Wyzwanie marcowe z tekturką - wyniki

Lemon Craft - Wyzwanie marcowe - wyniki
Kwiat Dolnośląski - Wyzwanie marcowe - wyniki

DT Call:
Scrapkowo.pl (do 22.04.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz